Godzilla: Strike Zone v1.0.0 APK+DATA

Godzilla: Strike Zone

Download Godzilla: Strike Zone APK and DATA (OBB) - Join a squadron of military heroes on a dangerous mission to face the ultimate force of nature: GODZILLA. Experience the breathtaking high-altitude sky jump from the movie as you air-drop into a devastated San Francisco and embark on a series of first-person rescue missions to evacuate survivors before it's too late. Your courage has never been more needed than it is today. See GODZILLA in theaters May 16.

Screenshot:

Godzilla: Strike Zone Apk
Godzilla: Strike Zone Terbaru
for more screenshot, please visit google play

System required: Android OS 4.0 up

Download Link Godzilla: Strike Zone v1.0.0 Apk+Data (OBB):


2 komentar:

Posting Komentar


Silahkan berikan masukan sobat semua tentang aplikasi atau games yang saya bagikan diatas...

Jika ada pertanyatan silahkan ditanyakan, sebisa mungkin akan saya jawab menurut pengalaman dan pengetahuan saya... Anda juga bisa menghubungi saya via menu kontak from yang ada di menu navigasi blog ini..

Komentar/pendapat apa saja akan sangat saya hargai,,, Disini saya kasih anda kebebasan asal sopan,hehe :D